Tuesday, January 6, 2009

1st day keje

smlm ari 1st day aku practical..aku smpai dpn pntu bank kol 815am..tp aku tkt nak masuk..hee..mak aku pas hntar aku trus balik..aku lex2 lu pekena nescafe ais kat kdi dpn bank..kat umah aku da mnm da..tp sebab nervous..aku minum lagi..kembung perut aku...hikhik

kol 830am aku kol kak saba..bhgn HR..nak gtau aku nak lapor dr..tp ye tak de..g perhimpunan..kak rahmah suh aku jmp dye..dye executive 1..aku jmp dye..dye pas aku pade kak midatul..dye wat briefing..knl kan aku pade staff..mngr ye laki..staff lagi de 4 org..pompuan 7 org..1 bdk practical uitm melaka..

aku duk kat unit kredit..kak lamisah bg aku keje..key in data carta kawalan..byk gile..tp aku terer ..leh abeskan sume..hikhik..kol 530 aku balik..alang amek aku..aku mak abah alang n adik laki yg bongsu aku g d'nangka kat ayer keroh..mkn malam..sambil meraikan ari petame aku keje+ sempena esk bufday adik laki bongsu aku..lm duk melepak makan..kol 1030 balik umah..

balik2..aku tebungkang tdo..pnt dow!!!ssh gak keje ni...;-)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home