Sunday, January 4, 2009

my new blog

da lame rase nak tulis blog..baru ari ni berjaye melaksanakan nye..hee..bukan nak show off kat sape2..tapi just untuk meluahkan perasaan..nak tulis ape yang terpendam lam ati ni..

arini ari minggu..awal aku bangun..kol 830..he..awl la bagi aku tu..arini banyak agenda..nak g antar adik bongsu balik ostel..nak setle kan hal mak..nak g hantar baju aku..nak tempah baju..aku bangun2 tdo.. abah tadek..g antar adik aku kat melaca sentral..dye nak balik klang..work kat sane..balik2 abah bawak breakfast..tgh ari aku g antar baju..tp auty tu tadek..

ptg lam kol 330 nak g antar adik aku balik ostel..nak di jadikan citer..kete abah aku accident..langgar blkg kete org..4 kete skali accident..huh..punye la ketar kaki aku..abah n mak aku ap lagi..panic..tp abah leh cool lagi..mak da tak oki..salah abah..ye tak pasan kete kat depan slow..aku cian kat abah..kete tak jalan..mak panggil kwn dye..kitorang g antar adik aku balik ostel..abah duk setle kan hal kete..aku balik umah lam kol7 malam..malam tu abha g wat report..

masalah menimpa-nimpa abah..start 2 minggu lepas..kilang dye de problem..economi gawat..mcm2 jd..production slow..ot tadek..cuti pnjg..accident kete insurance third party lak..br2 ni je dye wat third party..ntah knp tibe2 je dye tkr 3rd party..sblm ni..1st party..bile da jadi accident tadi..garu kepale abah aku..mane nak cari duit..adik aku nye yuran sekolah lagi..adika kau nak g furtur study oversea lagi..semoga Allah berikan kekuatan kat abah dan mak aku..semoga masalah2 ni cepat setle..supaye abah n mak leh idup tenang..

aku kesian kat abah..tapi ape aku mmpu buat?aku keje pon tak lagi..tadek duit nak bagi..de la sikit duit loan aku..aku bg la..wat byr ape2 yang patut..

aku tak dapat tdo lena..sok aku start practikal..doakan aku sukses ye..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home