Sunday, January 4, 2009

fizul

mamat ni aku knl 6bln lepas..dye usha aku time ngah makan pizza..pastu dye jadik bf aku..3 bln ptame aku ngan dye tak ngam sangat..dye keje luar..bln ke 4..aku start rapat da ngan dye..dye selalu de kat cc aku bile aku busan..housemate aku jenis yg tak suke hangout..aku suke lepak2 pantai..minum smpai pagi..bile ader fizul..ilang la sket busan aku..

mase aku kenal fizul aku rapat ngan sorang mamat lagi..keje kat kl..aku jarang2 jmp dye..sbln skali..aku ngan dye da knl 9bln..aku tinggal kan dye sebab nak setia pada fizul..

ijad btl2 syg aku..tapi aku pilih nak bersma fizul..

arini ...keputusan yg aku buat dulu..tinggalkan ijad..nak bersama yg fizul..
salah!!!! skrg aku wat keputusan untuk tak bersama ngan mane2 guy.

fizul wat aku btl2 kecewa..sepanjang aku kenal dye..slalu aku tak percy dye syg aku..tapi dye ckp dye syg aku..aku byk berkorban ntuk dye.tp las2...aku tak begune pon pada dye..

fizul selalu ade masalah dwit..aku lah tempat dye mintak dwit..aku bagi pinjam..aku pon bkn byk duit nak maen bagi je..

sbln yang lepas..hubungan aku ngan fizul..selalu on off..dye suh aku kol dye pas kol 12 mlm je..aku jadi bingung..knp ader limit mase lak nak kol..aku pk positif..my be dye bz ..work..2 3 minggu aku lyn dye mcm dye suruh..tp aku tak tahan..aku tak suke ade limit2 mase..las2 baru dye bagitau knp..rupe2 nye..de pompuan mintak duit ngan dye..dye pinjam duit pompuan tu..pastu suh pompuan tu jgn kacau dye lagi..pompuan tu desak suh byr balik duit dye..fizul serabut tak tau mane nak cari duit..thats y dye tak bagi aku selalu kol..dye takut dye termarah kat aku..sbb stress..aku pon time la excuse dye..

aku ikhtiar nak tolong dye byr duit pompuan tu..aku bg tak la byk mane pon..tp tak cukup lagi nak byr..dye mintak aku pinjam ngan family aku..aku refuse..sbb tkt family aku ckp ape lak nnt..
bile aku tak dpt tlg..dye rayu2..tlg la dye..aku jadi kesian..tp duit aku da abes bg kat dye..dye mintak tangguh ngan pompuan tu..tnggu smpai aku dpt duit blnja dari family aku..spnjng mase tangguh tu..dye tak de cntct aku..aku kol..fon dye ttp..aku de no satu lagi..tapi dye pesan jgn kol no tu..aku pon tunggula dye kol..bile dye kol..aku dpt tau dye jual hp aku yang ader pade dye..kecik ati aku..tak sangka smpai ati dye jual..dye cakap nak buat kenangan fon aku tu..tp aku tak cimpan lam ati..aku redha je..da jual pon..tak leh nak wat pape..tp dye still tak cukup duit nak byr..

mase dye ckp dye jual fon tu..dye cite kat aku pasal pompuan tu..rupe2 nye dye terlanjur ngan pompuan tu mase dye da rapat ngan aku..aku frust gile..aku tak leh trime..so..aku pon mintak putus..

pas putus..aku selalu rindu dye..dye still cntct aku..dye ckp dye tak trime putus ngan aku..dye pujuk2 aku..aku pon trime dye balik.. esk nye aku kol dye nak bagi pinjam duit..aku syg dye..aku nak tolong dye setlekan hal dye ngan pompuan tu..tibe2 dye cite lak dye de baek ngan sorang pompuan..dy ckp pompuan tu tlg cool kan dye mase dye ngah susah..ciap bleh ckp kalu blh nak kawen ngan pompuan tu..bengang tol aku..

aku nekad..tak nak tlg dye lagi da..tak nk cntct dye lagi da..aku syg dy..smpai ati dye buat aku mcm ni..dye btl2 da kcwa kan aku..aper aku buat skrg..wat2 bz..spy aku tak ingat dye..moga2 Allah tolong aku lupekan dye..biar la dye nak wat ape..aku dah tak larat ken tpu..aku tau aku bodoh..tapi aku penah bahagia ngan dye..may be sbb aku ngan dye duk berjauhan..lame tak jmp..aku nag dye tak cukup kuat..aku pon da patah ati..smg dye bhgia..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home